מן הבלוג

עורכי דין דיני משפחה

לצד ההוצאות הכספיות השונות, המלוות את הליך הגירושין (כמו פיצול לשני בתים, שירותים מקבילים, אוכל, הוצאות מחיה ועוד ) ישנה הוצאה כספית משמעותית, לפעמים בלתי נמנעת, אותה יש לקחת בחשבון. הדבר קשור לסיועם של עורכי דין דיני משפחה המייצגים את הצדדים המעורבים:  את שני בני הזוג יחדיו או את אחד או אחת מהם. המתעניינים בשירותיהם של עורכי דין דיני משפחה, השוואת מחירים מהווה שלב חשוב ומקדים טרם  בחירת עורך דין אשר ייצג צד אחד או שניים.

דברו איתנו

03-5469118phoneבמיילpencil  

רגע לפני שאתם או אתן נשאבים לתהליך לא פשוט, בו לעולם שלכם יתווספו מושגים כמו: דיונים בבית הדין הרבני, סכסוכים משפחתיים, משמורת משותפת, פניה לבית המשפט לענייני משפחה ועוד…רגע לפני, אנו מציעים לקרוא את המאמר הבא שינסה להוריד במעט את מפלס הלחץ והחרדות ולפשט את התהליך.

עורך דין לענייני משפחה- קצת נתונים

עלות שירותיהם של עורכי דין לדיני משפחה נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים. עורכי דין לענייני משפחה מתמחרים את שירותיהם בהתאם למידת מורכבותו של התיק שבו הם מטפלים, לשעות העבודה הנדרשות להם על מנת לקדמו, האם יש צורך בפנייה ובסיוע של גורמים נוספים ועוד. גם מידת ניסיונם של עורכי דין בענייני משפחה היא פרמטר חשוב, המשפיע על התמחור וככל שעורך הדין המציע את השירות מיומן ומנוסה בתחום, כך העלות תהיה גבוהה.

באופן כללי, שירותיהם של עורכי דין למשפחה כוללים פגישת יעוץ ראשונית.

עורך דין גירושין בעל ניסיון יוכל לדרוש עבור שיחת ייעוץ ראשונה כמה מאות ₪ עד 1000 ₪. עורך הדין יוכל לקזז את הסכום במידה והלקוח יחליט לשכור את שירותיו בעתיד לטיפול במקרה המשפטי שלו. קיימים משרדים מסוימים בהם עורכי הדין אינם גובים תשלום עבור הפגישה הראשונה כחלק מגישה של הוגנות או מתוך מחשבה שיווקית כזו או אחרת.

בשלב מתקדם של התהליך  מוגשת תביעה לבית המשפט (בדרך כלל בתחום דיני המשפחה) וניתנים שירותי ייצוג בו. אם הוחלט להגיש את תביעת הגירושין בבית המשפט לענייני משפחה, יש לקחת בחשבון כי כל עניין ייתבע בנפרד, כלומר: תוגש תביעה אחת בנושא מזונות ילדים, אחרת בנושא משמורת וחלוקת זמני שהות, תביעה נפרדת לנושא חלוקת רכוש ועוד. לכל תביעה שכזו ישנה עלות.

מחפשים עורכי דין מקצועיים המתמחים בדיני משפחה ובגירושין?

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני  מביא עימו יחס אישי וניסיון רב בתחום של למעלה מ-20 שנות עשייה משפטית, היכרות עם בתי המשפט וייצוג מקצועי. משרדנו מטפל גם בהסכמי ממון, צוואות וירושות ובעל ניסיון בעבודה מול בתי הדין הרבניים.

איימי בכור-בוני היא הכתובת המתאימה והמשרד הטוב ביותר למחפשים טיפול מקצועי ומסור. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-5469118