מן הבלוג

משרד עורכי דין לענייני משפחה

שלא כמו דינים משפטיים אחרים, דיני משפחה, נחשבים למורכבים מאד (במיוחד בישראל, בגלל ההיבט הדתי) ובנויים ממספר תחומי משפט. עורכי דין, המתמחים בענייני משפחה, נדרשים להכיר לעומק את הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות לכך ולהיות בעלי ידע משפטי רחב במיוחד. משרד עורכי דין לענייני משפחה מטפל בסוגיות משפחתיות שונות כגון: טיפול בירושות, גירושין, אכיפת תשלומי מזונות, הסכמי ממון, אפוטרופסות ועוד.

נישואין וגירושין

עיקר עיסוקו של כל משרד עורכי דין לדיני משפחה הוא נישואין וגירושין. אלה, שני תחומים מורכבים במיוחד, שכן חוקי מדינה וחוקי דת יכולים להשתלב או להתנגש ביניהם.  ענייני הנישואין והגירושין הם תחת שיפוטם של בתי הדין הרבניים והם חלים על כל אזרחיה היהודים של מדינת ישראל. אלה, המעוניינים להינשא או להתגרש, נדרשים לעבור את ההליך מול בית הדין הרבני. יחד עם זאת, גם לבית המשפט לענייני משפחה ישנן סמכויות מסוימות, המקבילות לאלו של בית הדין הרבני. עורכי הדין המטפלים במקרים אלה יודעים מול אלו רשויות להתנהל וכיצד לקדם כהלכה את העניינים המשפטיים ולשמור על זכויותיהם של כל הצדדים.

עניינים משפטיים נוספים

משרדי עורכי דין בתחום ענייני המשפחה מציעים גם שירותי ייצוג מול בית המשפט לענייני משפחה, החל מענייני צוואה, ירושה, ידועים בציבור, סכסוכים כספיים בין בני המשפחה, אפוטרופסות ועוד. הדבר רלוונטי כאשר הצדדים הם הורים (בני זוג לשעבר, או בתהליך להיות 'לשעבר' ), ילדים (לרבות ילדים מאומצים), סבים וסבתות ובני זוג ידועים בציבור (כולל בני זוג מאותו המין). כאן מתנהלות הערכאות בבתי המשפט ואל מול שופטים רגילים ולא רבנים.

עניינים נוספים שיטופלו אף הם על ידי משרדי עורכי דין המגיעים מתחום דיני המשפחה יהיו במקרים של אלימות במשפחה, הצורך בניסוח וחתימה על הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת ועוד.

זקוקים לסיוע של משרד עורכי דין המתמחה בענייני משפחה?

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני ושות' הינו משרד המתמחה בענייני המעמד האישי, גירושין, נישואין, צוואות וירושות. המשרד מדורג ע"י חברת  ‏Dun & Bradstreet כאחד המשרדים הידועים והמובילים בתחום דיני המשפחה. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-5469118